8.11.2013

Muuttoa

Heippa!
Täällä on muutto meneillään...
Ei, kotia emme vaihda, muutamme ainoastaan askartelutavarat.

Tässä kuva kodinhoitohuoneestamme jonka olen vuosien saatossa vallannut. Tavara lisääntyy koko ajan, kaapit ja hyllyt ovat täynnä ja askartelupöytä on pieni.



Tässä sitten kuvaa tulevasta. Tyttären entinen huone on siis tulevaisuudessa minun valtakuntaani.
Tapetit olivat siistit ja saavat kelvata. Ikeasta haettiin iso työpöytä 200x160 cm. Lisää pitää ostaa vielä yksi jatkopala, näin saamme oikeaan reunaan tilaa myös tietokoneelle. Kaksi hyllyä asennettiin seinälle ja lisää hyllytilaa tulee vielä ikkunan viereen. 
Huoneessa on lisäksi 3 korkeata komeroa, sekä iso lasiovellinen puukaappi. Pöydän alle tulee 2 laatikostoa. 
Toivotaan, että saan kaikki tarvikkeet mahtumaan:))


Hyllyjen alapuolelle laitettiin ledivalot (johtohässäkkä pitää vielä teipata) ja tanko johon saa koreja ym ...
Säilyketölkkejä olen pessyt ja liottanut niistä paperit pois. Pohjaan laitoin huovasta pehmusteet, etteivät naarmuta uutta pöytää. Purkkeihin askartelen vielä liitutaulutarrasta kyltit. Purkeissä voi säilyttää kyniä, suteja sekä muuta tarpeellista. 


Monta hommaa on vielä edessä ennen kuin kaikki on paikallaan.Ensi viikolla jatketaan...
Viikonloppuna tutustun Tallinnan kädentaitoihin.

Mukavaa isänpäivää!!

7 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää jo nyt. Ihanaa, että saat ihan oman askarteluhuoneen. Olen onnellinen puolestasi :)

    VastaaPoista
  2. Tuossa askarteluhuoneessa valmistuu kyllä kaikkea ihanaa ja hyvät tilat sinulla on. Minä olen myös tehnyt säilykepurkeista mökille samanlaiset säilytysastiat keittiön hyllylle ja säilytän niissä liemikuutioita. Yksinkertaista ja toimivaa ja vielä kivan näköistäkin. Hyvää viikonloppua sinulle!!

    VastaaPoista
  3. Oi joi,hyvältä näyttää!!Kyllä sinun nyt kelpaa tuolla askarrella.Minäkin EHKÄ saan oman askartelupöytäni pois makuuhuoneen nurkasta,kunhan nuoremman pojankin huone saadaan yläkerrassa kuntoon ja hän muuttaa sinne isoveljen kiusaksi.Ellei sitten isäntä ehdi valloittaa huonetta ennemmin omalla työpöydällään ja paperipinoillaan..(Tapettien poisto Waltsun huoneesta onnistui muuten tosi hyvin ja jopa nautin siitä.Oon varmaan vähän hullu :))

    VastaaPoista
  4. Ihan mahtava huone.Kyllä kannattaa tehdä iso työ muuton kanssa.

    VastaaPoista
  5. Onnellisia askarteluhetkiä sinulle upeassa omassa askarteluhuoneessasi.
    Tuotoksia odotellen.... t. Leena

    VastaaPoista
  6. Kyllä nyt olen lähes kateudesta vihreä ;) ei vain, toivottelen mukavia askarteluhetkiä uudessa kauniissa huoneessa!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...